hmmm....

sukar menjadi diri sendiri
diri mudah terikut
tiada asas yang kukuh
perlunya sesuatu
memperkukuh yang lemah

Monday, March 22, 2010

Tujuan


Salam..
Saya rasa inilah kali pertama saya betul-betul menulis dalam blog walaupun usia blog ni dah mencapai umur setahun. Saya pun tak tahu kenapa saya membiarkan blog ini terbengkalai selama hampir setahun.. mungkin alasan yang paling kukuh yang boleh saya bagi ialah ketiadaan peralatan untuk menghadirkan diri ke alam maya ini.. Tapi itulah manusia yang mempunyai 1001 alasan untuk tidak menyalahkan diri sendiri.

Mungkin ada orang yang berkata.. 'baik tak payah ada blog kalau setahun sekali baru update', ' buat menyemak je blog die ni'.. dan mungkin juga ada yang berkata ' ada blog budak ni rupenyer, tak pernah pun aku tahu'..

Saya memohon maaf kepada yang telah mengetahui tentang kewujudan blog ini tetapi tidak mendapat apa-apa manfaat. Selepas ini saya akan cuba meng'update' blog ini dalam usaha untuk berkongsi sesuatu yang mana tidak boleh dizahirkan melalui perbuatan dan saya akan cuba berkongsi melalui penulisan blog ini. Bukanlah niat saya untuk berlagak pandai tetapi saya cuba untuk memeriahkan lagi alam maya di samping menggunakan medan ini sebagai wasilah untuk berdakwah.

Saya mengharapkan tunjuk ajar daripada orang yang lebih senior daripada saya untuk membimbing saya ke jalan yang mendekatkan diri kepada Allah dan apa yang saya buat tidak tersasar daripada kebenaran.
semoga saya istiqamah dalam perjuangan.

No comments:

Post a Comment